Friday, August 24, 2012

pantulan (reflection) ehh?


dengan namaNya aku bertinta.

cuti seronok. tapi tak best bila kita mula jauh dari Dia. dah enam hari beraya. takut sangat tak istiqamah. rasa nak cubit tangan ni pun ada jugak. haha. nak cakap pasal raya,memang takkan pernah habislah kan. sekarang dalam proses pencarian diri sendiri. by the way,terbaca ayat ni yang dipost oleh Nor Aminah tadi kat fesbuk : “Ramai berebut balik kampung sbb ‘kembali ke asal’ memang membahagiakan. Lepas ni,jika resah,kembalilah ke sifat asal kita,yang dekat dgn Allah” – Ust Hasrizal. bila baca tadi,sumpah rasa nak nangis. sebab dah rasa hilang. entahlah. rasa ‘kembali pada asal’ itu sudah mula pudar. kena recheck. kalau tak lagi parah. maafkan aku semua. aku rasa blog aku makin entah hape hape entah. haha. makin lama makin takde rasa nak berkongsi rasa. lebih suka biarkan terkurung. sepatutnya masa cuti ni aku dah boleh buat beberapa puisi. tapi inspirasi takde. dominasi pada satu perasaan tu takde. perasaan dah bercampur baur. itulah. aku kena ‘kembali ke asal’ semula. apeape pun, SELAMAT HARI RAYA! walau dah berlalu jauh raya pertama. jangan eksaited sangat main mercun bagai. kang hilang jari tak dapat sarung cincin mehh. haha.

 




muka di'hilang'kan bagi mengelakkan pertumpahan muntah dan darah secara ekstrem dan berlebihan.fokus kat kucing tu.saiz dia 3x ganda kucing biasa yaww! once again, happy eidulfitri, taqabbalallahu minna wa minkum. :)

1 comment: